הרשות הארצית הודיעה לעיריית ראשון לציון כי במסגרת הפעימה הראשונה מתוך שלוש, לשיפור התחבורה בעיר, יתווספו קווים חדשים שיתנו מענה לתושבים רבים. משרד התחבורה שישקיע בראשון לציון 16 מליון שקלים כל שנה בתגבור האוטובוסים בעיר, הכריז כי מספר קווים חדשים יחברו בין מערב ומזרח העיר ובין הערים השכנות לה.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון?
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת
קו 1 – התחיל לפעול מתחנת הרכבת ראשונים במזרח העיר, ישירות לתחנת הרכבת בבאר יעקב ולעיר באר יעקב.
קו 15 – יחליף את קו 10 הקיים ויהווה קו שיחצה את העיר ממזרח למערב במסלול ישיר. הוא יתחיל בתחנת הרכבת ראשונים, דרך מזרח ומרכז העיר, אזור התעשייה החדש במערב העיר, תחנת הרכבת משה דיין ושכונות מערב העיר. לעומת קו 10 הוותיק, התווספו לקו החדש 52 נסיעות יומיות. הקו יחל את פעילותו ב-14 באוקטובר.
קו 11 – הקו יספק דרכים להגיע מהשכונות המרכזיות במרכז העיר לאזור התעשיה החדש, התווספו אליו נסיעות והוארכו שעות הפעילות. השינוי בקו יכנס לתוקף ב-14 באוקטובר.
הקווים העירוניים 14 ו-17 יפעלו עד השעה 23:40 במקום עד השעה 20:30 כיום.
קו 7 – שינוי הרכבים בקו, מאוטובוסים למיניבוסים במטרה שהקו יכול להכנס לשכונת נחלת יהודה, והארכת המסלול לאזור התעשיה הישן. השינוי כבר בוצע בתחילת ספטמבר.
קו 138 – הקו שמוביל מיהוד לקניון הזהב ובחזרה. בעקבות הביקוש הקו יתגובר משמעותית החל מחודש דצמבר הקרוב.
ראש עיריית ראשון לציון דב צור הגיב ואמר בתגובה לשיפורים בתחבורה הציבורית: "אנחנו משקיעים מאמצים אדירים בשיפור מתמיד של התחבורה הציבורית בשיתוף עם התושבים. לתחבורה ציבורית חשיבות דרמטית לאיכות החיים, לצדק חברתי, להקטנת זיהום האוויר והגברת הנגישות. זוהי טעימה קטנה בלבד מהמהפכה האדירה שאנחנו נבצע בשנים הקרובות בכל תחומי התחבורה הציבורית בכל רחבי העיר".
שמואל
מה קורה לקו 10 אשר נוסע מאזור סינימה סיטי לתל אביב רכבת מרכז.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
תחזירו את קו 13 מבאר יעקב לראשון לציון או שתוסיפו קו שנכנס גן לשכונות. אנחנו מרגישים מנותקים. אין מספיק דרכים לצאת מהעיר.
יובל חסון-שכונת צמרות
נשמח גם אם תוסיפו שתי תחנות לקו 18
תחנה בסינמה סיטי ותחנה נוספת ב2ניון הזהב
ותתגברו את הקו ביום שישי
דוד
למעשה קו 1 מבטל את רכבת ראשונים.אוטובוס במקום רכבת. השקיעו מיליונים ונוטשים את התחנה.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
מי שהחליט על השינויים ,כנראה לא נסע מימיו בתחבורה הציבורית או שיש לו שנא עזה כלפי תושבי רמת אליהו: ביטלו קו 10 המרחיב את ההמתנה להגיע/לצאת מהשכונה. ביטלו קו 175 היחיד שמגיע לאבן גבירול בתדירות של 3 פעמים ביום ופעמיים חזרה. זרקו אותם מחוץ לקניון תחנה המרכזית חשופים לסערה, לגשם /חום ואבק של אוטובוסים חונים מחוץ לקניון "שלא ילכלכו" להם את הקניון – פשוט בושה וחרפה למועלים בתפקידם -לא לעולם חוסן -הביזיון יחזור אל המבזים מקבלי ההחלטות בין ישיבות הבורקס שלכם ועל זה אתם מקבלים משכורתכם – עליבות לשמה!
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
חבל שקו 10 לא מתארך כדי לתת חיבור בין ראשונים למשה דיין (וליס פלאנט חלופה)
מהקווי אקספרס בעיר רק קו 193 מוביל אנשים וגם לא צריך תוספת קווים כאלו לאזורים שונים
והוספת קווים כמו 10 שעוברים בתוך מספר ערים באמת ליעד הוספת קווים רבים לערים שכנות כאלו מאספים וכאלו אקספרס ליעדים שיש הרבה אנשים
הוספת קווים לדרום תל אביב יפו העיר עתיקה יפו
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
שקו 10 יסע פעמים בשעה גם דרך יס פלנט ותמיד יתחיל מראשונים
קווים 6 7 8 יהיו קבועים בתדירות של פעם ברבע שעה באוטובוס
קוים לנס ציונה ורחובות לאזורים שונים
תדירות של כל היום כל רבע שעה עד חצי שעה לקוים 203 204 205 שהקו לחלון יכנס יותר עמוק לחולון וקו נוסף שיהיה אקספרס לשם
מוניות שירות לתל השומר וולסון אסף הרופא פלמחים נתבג יבנה בת ים חולון קרית שמונה צפת חיפה מזכרת בתיה עד הרכבת קרית עקרון מקומות כמו יד שרה מוזיאונים סינמטקים דרום תל קרית עקות מזכרת בתיה עד הרכבת אביב נס ציונה לא רק בויצמן כנל רחובות גדרה באר שבע
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
קווי אוטובוס ומוניות שירות לאזורים שונים בנתיבות שדרות אכו צפת ים המלח