גיא חן ושות' משרד רואי חשבון בראשון לציון
לא מעט בעלי חברות ועצמאים בעלי עסקים קטנים ובינוניים שואפים להביא להגדלת ההכנסות ולצמיחה והצלחה של העסק. לעיתים, תוך כדי תנועה הם מגלים שמדובר במשימה מורכבת המחייבת ייעוץ וליווי מקצועי. "בעלי עסקים רבים מציבים לעצמם מטרות ויעדים על מנת להביא להצלחתו של העסק אותו הקימו. לעיתים הבירוקרטיה, וחוסר ההתמצאות בתחומים הפיננסיים והכלכליים יהיו אלה שיאטו את קצב צמחית העסק או גרוע מכך- ימנעו את הצלחתו. זאת הסיבה שחשוב לבחור במשרד רואי חשבון המציע מכלול של שירותים בהם ליווי וייעוץ מקצועי שיביאו לפיתוח העסק" אומר רו"ח גיא חן, ממשרד רואי החשבון גיא חן ושות'.
"כשאדם מחליט לפתוח עסק הוא רואה לנגד עיניו קהל לקוחות שהולך אחריו, מוצר או שירות ייחודיים אותו הוא מציע להם ורווחים גבוהים מהעסק עליו חלם. סוגיות כמו דוחות כספיים שנתיים, הנהלת חשבונות, הצהרות הון, מאזנים ותכנוני מס לא נלקחות בחשבון. החשיבות הרבה שיש לתת בבחירת משרד רואי החשבון שיטפל בכל אלו היא גדולה".
בגיא חן ושות' רואי חשבון מוצעת ללקוחות מעטפת שירותים כוללת ולצד שירותי הנהלת חשבונות ושירותי ראיית חשבון דוגמת עריכת דוחות, החזרי מס, הצהרת הון, הערכות שווי וכו' מציעים שירותים כלכליים נוספים המכוונים את הלקוחות לשמור כמה שיותר כסף ביד. "אנשי המקצוע במשרדנו יסייעו ויכוונו בעלי עסקים בפתיחת עסקים, יביאו לחסכון מקסימלי במיסים, יעניקו עצות ייעול כלכליות חכמות שיביאו להצלחת העסק והגדלת הרווחים" אומר רו"ח גיא חן.
גיא חן, המייסד והבעלים של גיא חן ושות' רואי חשבון הקים את המשרד בראשון לציון בשנת 2010. רו"ח גיא חן הינו כלכלן ורואה חשבון מוסמך (C.P.A (ISR) מטעם מועצת רואי החשבון וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל. לרו"ח גיא חן ניסיון עשיר ורב שנים ככלכלן ורואה חשבון במשרדים וחברות שונות "שילוב הידע המקצועי בשני תחומים אלה מאפשר לי לא רק לטפל בסוגיות הנוגעות לראיית חשבון כמו עריכת דוחות וביקורת אלא גם לסייע ללקוחות ובעל העסקים בחשיבה עסקית עתידית.
"משרדנו מאפשר לבעלי העסקים לא רק לחשוב ולחשב מה היה, אלא גם בבניית תכניות עסקיות עתידיות, תמחור שירותים, חישובי כדאיות וייצוג מול רשויות המס והבנקים, סיוע בגיוס הון וייעוץ בהבראת עסקים" מציין רו"ח גיא חן.
התנהלות כלכלית נכונה היא המפתח להצלחת העסק ובגיא חן ושות' רואי חשבון מעניקים טיפים כלכליים הכרחיים שייסעו לבעלי העסקים בהצלחת ניהול העסק "כחלק מהרצון להביא את הלקוחות להישגים והצלחה הצוות המקצועי במשרד מעניק טיפים בהתנהלות כלכלית נבונה, גם בכל הקשור בכלכלת המשפחה, הכוונה בהתנהלות מול הבנקים במקרים בהם רוצים לקחת הלוואה או משכנתא. באמצעות הענקת הידע הנרחב בתחומים אלו אנו מעניקים כלים מקצועיים שיאפשרו ללקוחות לחסוך כסף רב ויביאו לפריחת העסק ולהנאה אישית מתוצאות הפעילות".
בין אם אתם בעלי חברות או עצמאיים בעלי עסקים קטנים ובינוניים הבחירה במשרד גיא חן ושות' רואי חשבון שיעניק לכם יחס אישי, שירות וכלים מקצועיים תוך זמינות גבוהה היא שתבטיח את הצלחת העסק שלכם.
גיא חן ושות' משרד רואי חשבון בראשון לציון
רוטשילד 55, ראשון לציון
טלפון: 03-9649990
פקס: 03-9649991
נייד גיא: 052-7578181
דוא”ל: [email protected]
מעבר לאתר
ענת ישאל, משרד רואי חשבון בראשון לציון
רבים מבעלי העסקים מקפידים לבחור לעבוד עם משרדי רואי חשבון המעניקים מגוון שירותים רחב שיחסכו ללקוחות כסף וזמן. במשרדה של רו"ח ענת ישאל בראשון לציון מוצע שירות ייחודי וחדש- אפליקציה המאפשרת לבצע פעולות דרך הסמארטפון מבלי לצאת מבית העסק.
"בעלי עסקים וחברות צריכים להתמקד בפיתוח העסק, לעסוק בשיפור מתמיד ובהגדלת ההכנסות והרווחים. לכן כחלק מסל השירותים שמציע משרדי, השקנו אפליקציה שחוסכת להם זמן יקר והרבה כסף" אומרת רו"ח ענת ישאל. "האפליקציה שניתנת להורדה בחינם מאפשרת ללקוחותיי להתמודד עם הקושי וחוסר הזמן להגיע למשרדי וליהנות משירותי משרדי באמצעות הסמארטפון שלהם וזאת מבלי לצאת מבית העסק שלהם"
איזה שירותים יכולים לקוחות משרדך לקבל באפליקציה?
"עצמאים יכולים להפיק חשבוניות וקבלות ללקוחותיהם, ובנוסף לסרוק לתוך האפליקציה את חשבוניות ההוצאות שלהם. ניתן גם לצפות בזמן אמת בדוחות שונים כדוגמת דוחות תקופתיים למע"מ, מקדמות מס הכנסה ודוחות רווח והפסד. בנוסף ניתן לסלוק דרך האפליקציה כרטיס אשראי ללקוחות העסק. למעשה מצד אחד האפליקציה חוסכת זמן יקר ומצד שני הלקוח מקבל שרות מקצועי שירות מקצועי בזמינות גבוהה בזמן אמת"
את משרדה הקימה רו"ח ענת ישאל בשנת 2003 אחרי שצברה ניסיון וידע רב בראיית חשבון, דיני עבודה וחשבות. רו"ח ענת ישאל הינה חשבת ורואת חשבון מוסמכת ((C.P.A (ISR) מטעם מועצת רואי החשבון וחברה בלשכת רואי החשבון בישראל. כמו כן, היא בעלת B.A במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות ובמימון, ותואר ראשון במשפטים L.L.B. בנוסף רו"ח ישאל הינה הגוף המבקר של התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית בישראל. בעברה כיהנה כמנכ"לית של בית מלון במגזר הפרטי. בשונה ממרבית משרדי רואי החשבון, רו"ח ישאל צברה ניסיון הן בשוק הפרטי העסקי והן במשרדי רואי חשבון, דבר זה מאפשר לה לספק ללקוחותיה נקודת מבט שונה.
משרד הבוטיק של רו"ח ענת ישאל כולל מלבדה חמישה עובדים בתחומי ראיית חשבון, הנהלת חשבונות ומתמחה בראיית חשבון. הצוות המקצועי והמסור זמין ללקוחות המשרד ומציע שירות ויחס אישי "אנחנו משרד משפחתי וכל לקוח זוכה אצלנו לשירות אדיב ויחס אישי. צוות המשרד מעניק טיפול מקצועי לאורך כל הדרך: החל מרגע הפנייה הראשונית ועד השלב הסופי".
"אנו מציעים לחברות, עצמאים ושכירים מגוון רחב של שירותים ומאפשרים ללקוחות להנות ממעטפת שירותים כוללת תחת קורת גג אחת" אומרת רו"ח ישאל. בין שירותי משרדה של רו"ח ענת ישאל: הכנת דוחות כספיים לחברות וביקורת דוחות כספיים, דוחות שנתיים לעצמאיים, הנהלת חשבונות, שירותי שכר, החזרי מס לשכירים, מס שבח, הצהרות הון, ייעוץ פנסיוני, הערכות שווי, תכנוני מס, ליווי עסקי, הכנת חוות דעת לבית המשפט וייצוג מול רשויות המס ומוסדות פיננסיים ובנקאיים. בנוסף המשרד מעניק שירותים מיוחדים וייחודיים כדוגמת: טיפול בהלוואות בערבות מדינה, הגשת בקשות למענקים במשרד החקלאות בנושא מיכון חוסך כוח אדם, הנפקת תלושי שכר לעובדים זרים- המצריכים התייחסות מיוחדת על פי כללים מסוימים בניכויים וביטוחים ייעודיים להם. בנוסף משרדינו נבחר לספק שירותים למשרד המשפטים מתוך כ-15 משרדים בכל הארץ לצורך הגשת דוחות כספיים שנתיים לאפוטרופוסים ודוחות למנהלי עיזבונות.
לצד כל אלה מקפידה רו"ח ענת ישאל להשתלם ולהתעדכן בחידושי החוק והפסיקה כדוגמת חדלות פירעון. אם בעבר היו אלה עורכי דין המוסמכים העיקריים לטיפול בחדלון פירעון, הרי שבהתאם לחקיקה החדשה שתחול מספטמבר 2019 יוכלו גם רואי חשבון לטפל בסוגיה ולכהן כנאמן ביהמ"ש במסגרת הליכי חדלון פירעון. וכדוגמת קורס גירושין בשיתוף פעולה, מוסמכת רו"ח ענת ישאל לסייע בהליכים המתבצעים טרם הגעתם לבית המשפט "במקרים דוגמת הליכים המתנהלים טרם הגעתם לפתחו של בית המשפט, מסתייעים בעורך דין, פסיכולוג ורואה חשבון במטרה לפתור את הנושא מבלי להיגרר לדיונים מיותרים בבית המשפט.
ענת ישאל, משרד רואי חשבון בראשון לציון
סחרוב 3 קומה 2, ראשון לציון
טלפון: 03-9505053
נייד: 054-6603500
מעבר לאתר
דוא"ל: [email protected]
אורן בלילוס, רואה חשבון ברחובות
ניסיון, ידע, ותק ולמידה נחשבים לנכסים מקצועיים בבואנו לבחור משרד רואה חשבון איתו נבחר לעבוד. העסק שלנו- בין אם הוא קטן, בינוני או גדול צריך להיות בידיים מקצועיות המתמחות בתחומים הפיננסיים והכלכליים. הבחירה במשרד רואי חשבון מנוסה, ותיק ומקצועי תהיה זאת שתסייע לעסק שלכם להתפתח, להצליח ולהרוויח.
רו"ח אורן בלילוס. צילום: רונן אהרוני – תמונות וחיוכים"את דרכי בעולם הפיננסי התחלתי כמנהל חשבונות וחשב שכר בשנת 1991. לאחר 25 שנים בתחום הנהלת החשבונות בהם עברתי את כל המסלול המקצועי ועד להשכלתי כמנהל חשבונות מדופלם, צברתי ניסיון, ידע וקשרים רבים פניתי בשנת 2008 ללימודי ראיית חשבון מתוך ראייה רחבה שביכולתי להעניק ללקוחות מעטפת שירותים כוללת לה הוא זקוק" אומר רו"ח אורן בלילוס, רואה חשבון ברחובות. "לניסיון וידע ישנה חשיבות רבה והם אלה שמאפשרים לי להעניק ללקוחות שירות מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך".
רו"ח אורן בלילוס הינו רואה חשבון מוסמך בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR) וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל. בנוסף, רו"ח בלילוס בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מסלול חשבונאות של האוניברסיטה הפתוחה. את משרדו הקים רו"ח אורן בלילוס ברחובות בשנת 2012 והוא מעניק שירותים עסקיים בתחומים הפיננסיים לשכירים, עצמאיים, עוסקים מורשים ועוסקים פטורים וכן בעלי עסקים שלא לוקחים מייצג.
מה זאת אומרת בעלי עסקים שלא לוקחים מייצג?
"פעמים רבות בעלי עסקים בוחרים לעשות את עבודת רואה החשבון בעצמם. מבצעים עריכת דוחות ומגישים אותם בעצמם ללא איש מקצוע שיעניק להם ייעוץ מקצועי. הרצון לחסוך בכסף מביא לא פעם לתוצאה ההפוכה- הם משלמים יותר ומוציאים כספים שלא היה צורך בהוצאתם. אנחנו במשרד מעניקים שירות מקצועי לבעלי עסקים שעשו טעויות וביצעו פעולות לא נכונות בשל חוסר ידע והבנה בתחום. החשיבות בעבודה עם משרד רואי חשבון מקצועי ומיומן היא רבה במיוחד במקרים אלה".
במשרדו של רו"ח אורן בלילוס מוענקים ללקוחות שירותי הנהלת חשבונות חד צידית וכפולה לעצמאיים, התאמות הבנקים, מעקב שוטף אחר לקוחות וספקים ורישומי מלאי. במסגרת שירות ראיית החשבון במשרד מבוצעות עריכת וביקורת דוחות כספיים, הצהרת הון, תיאומי מס לשכירים, דוחות שנתיים לעצמאיים, החזרי מס לשכירים, ייצוג מול רשויות המס כדוגמת רישום ופתיחת תיקים במס הכנסה, במע"מ ובביטוח הלאומי, חישוב חבות מעביד לפיצויי פיטורין וכן משרדנו מעניק שירות פריסת מס שבח.
כמו כן, המשרד מחובר למערכת שע"מ של מס הכנסה ולמערכת המייצגים של הביטוח הלאומי.
מה היא פריסת מס שבח?
"רבים ממוכרי הדירות ייתכן ומשלמים מס שבח בעת מכירת הנכס. ניתן לפרוס את המס ולעיתים אף לקבל את הכסף בחזרה בתנאים מסוימים. במשרדנו מסייעים ללקוחות בתהליך פריסת תשלומי מס שבח"
במשרדו של רו"ח אורן בלילוס ישנו קו מנחה והוא השירות האדיב והיחס האישי לכל לקוח. "אנו מקפידים על רמת שירות גבוהה, מקצוענות ללא פשרות והשקעה ביחסים לטווח ארוך, תוך הקשבה בלתי פוסקת לצרכי הלקוח" אומר רו"ח אורן בלילוס. "אנו מאמינים במתן שירות אדיב ומקצועי בזמינות גבוהה. הניסיון רב השנים שצברתי בתחומי הנהלת חשבונות וראיית חשבון יאפשרו ללקוח להביא את העסק לצמיחה והובלתו באופן מקצועי"
אורן בלילוס, רואה חשבון ברחובות
שיטה מלבינה 44 רחובות
טלפון: 054-6927402
מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק
דוא"ל: [email protected]
משרד שלזינגר רואי חשבון
משרד שלזינגר רואי חשבון הוא משרד בוטיק, מתקדם ודינמי, המעודכן בכל עת בהתאם לשינויים במרחב הפיננסי. הגישה היצירתית של הצוות משתרעת מעבר לתחומים הברורים של שירותי החשבונאות.
המשרד בעל וותק ומוניטין רב, קיים משנת 1988 בבעלותו וניהולו של רו"ח עופר שלזינגר, בוגר אוניברסיטת תל אביב בכלכלה ובחשבונאות (.B.A), מוסמך אוניברסיטת בר אילן בלימודי משפט (.M.A) ובחשבונאות (.M.A) ובעל רישיון רואה חשבון משנת 1986.
לפני למעלה מעשור הצטרפה לצוות בתו של עופר, רו"ח סיון שלזינגר, המובילה את המשרד לצד התקדמות הטכנולוגיה באמצעות מודלים פיננסים אלטרנטיביים, תכנונים פיננסים בשוק המתפתח וכלל החידושים הטכנולוגיים הקיימים בתחום הפיננסי.
המשרד מספק שירותי ביקורת וראיית חשבון, הנהלת חשבונות, ייעוץ וטיפול מול רשויות מס הכנסה ומס שבח, חשבות שכר, הערכת שווי פירמות, ייעוץ עסקי, ליווי ברכישת והקמת עסקים, פעילות ציבורית, חוות דעת בסכסוכים משפטיים, ייעוץ מטעם משרד הכלכלה, אימון עסקי, וחברות בדירקטוריונים.
התפישה של רואי החשבון במשרד היא הצבת הלקוח במרכז, תוך התאמת כלל השירותים הנדרשים עבורו להצלחת העסק.
"עבור הלקוח שלנו, אנו משמשים יועצים אסטרטגיים ופיננסיים לכל דבר, בדומה לחברים מהימנים במועצת המנהלים שלו, אנחנו כאן כדי לבחון ולנתח את התקדמות העסק, להחליף רעיונות מתוך הניסיון הרב שצברנו, להמליץ על הדרכים השונות והאפקטיביות למיצוב העסק והצלחתו ולהגדיל את הרווחים הפיננסיים עבורו ואת ההחזר על ההשקעה". אומר רו"ח עופר שלזינגר. "ההצלחה הפיננסית של העסק היא המטרה שלנו, ולשמה אנו פועלים. הקו המנחה אותנו הוא, שהלקוח צריך לפנות את עצמו להתמקד בניהול העסק והתפקיד שלנו הוא לדאוג למספרים באופן כמעט עצמאי, כך שהוא יוכל להסיר דאגה מלבו". הוא מציין.
מס הכנסה ומס שבח
משרד רואי חשבון שלזינגר מספק שירותי ייעוץ מס כוללים במגוון רחב של נושאי מיסוי מקומי ובינלאומי, תוך מתן דגש על שירות מקצועי, מהיר ומסור. בין היתר, טיפול בענייני מיסוי שונים כגון דוחות אישיים שנתיים, הצהרות הון וכו'.
כחלק משירותי ייעוץ ותכנון מס ישראלי ובינלאומי, החזרי מס, דיווח ותקשורת עם רשויות המס, המשרד מספק שירות ייחודי של טיפול במס שבח, ובתוך כך, מטפל בבדיקת שומות מס שבח ובתיקונן תוך ניצול מיטבי של סעיפי חוק מיסוי מקרקעין והתאמתם למצב האישי של הלקוח. במקרים רבים נוצרות הזדמנויות להחזר כספים ששולמו הן בעת רכישת נכסי נדל"ן והן בזמן מכירתם. בעת רכישה או מכירת נכסים, רואי החשבון במשרד יבצעו עבורכם בדיקת לשומות שדווחו ובמידת הצורך ידאגו לתיקון השומות ולהחזרים כספיים.
חוות דעת בסכסוכים משפטיים
שירות ייחודי נוסף במשרד רואי החשבון שלזינגר, הוא שירות מתן חוות דעת בסכסוכים משפטיים. במסגרת הליכים משפטיים שונים, נדרש לעתים התובע או הנתבע בהגשת חוות דעת מקצועית של מומחה לבית המשפט לצורך הוכחת טענותיו. על פי פקודת הראיות, חוות דעת משפטית יכולה להיכתב אך ורק על ידי מומחה, בעל ניסיון והשכלה פורמלית בתחום הנדון. בית המשפט רשאי למנות מומחה מטעם שני הצדדים וחוות הדעת המוגשת על ידו מיועדת לסייע לבית המשפט בהבנת ההיבטים המקצועיים.
המשרד מתמחה בכתיבת חוות דעת מקצועיות בנושאי סכסוכים כלכליים שונים כגון סכסוכים בין בעלי מניות ומחלוקות בין שותפים, כתיבת חוות דעת הנוגעות להערכות שווי פירמות, הערכות שווי נכסים מסחריים, ניהול אשראי בנקאי, אשראי חוץ בנקאי. וכן, מתמחה בסוגיות הנוגעות בפעילות אל מול חברות הביטוח ואף עוסק בחישוב בדמי מזונות, איזון משאבים תוך חישובים אקטואריים, ועוד.
כתובת משרד רואי חשבון שלזינגר: רח' חלוצי יסוד המעלה 7 ראשון לציון
עמוד פייסבוק: שלזינגר רואי חשבון פייסבוק
טלפון: 03-9679080
רו"ח ניצן לזרוב
עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בראיית חשבון, ומשרד שמתמחה בתיקים ממגוון ענפים ומכל הסוגים – בין היתר תיקים של חברות נדל"ן ובניה, חברות טכנולוגיה, חברות קמעוניות גדולות ועוד – רואה חשבון ניצן לזרוב הוא אחד הוותיקים והמנוסים בענף. משרד רו"ח ניצן לזרוב מעניק ללקוחותיו שירותים פיננסים מגוונים ובהם: הנהלת חשבונות לחברות ועצמאיים, ביקורות חיצוניות ועריכת דוחות כספיים, וכמובן ליווי וטיפול שוטף בלקוחות עצמאיים – בייחוד בתקופת הקורונה. כמו כן מטפל המשרד בנושאים של הערכות שווי לחברות, ביקורת חקירתית לצורך אימות חשדות במקרים של אי סדר בחברה מבחינה חשבונאית, בניית תוכניות עסקיות ליזמים וחברות הכוללות ניתוח עסקי וניתוח תזרימי מזומן של הפרויקט. כל השירותים הללו ושירותים חשבונאיים נוספים המוענקים לעצמאים ולבעלי עסקים ניתנים במשרדו של רו"ח לזרוב תחת קורת גג אחת, כאשר כל לקוח זוכה לייעוץ וליווי אישי המותאם בדיוק למידותיו.
"כיום, כל בעל עסק עצמאי חייב הכוונה מקצועית, הן ברמת המקרו והן ברמת המיקרו, באופן שינגיש לו את כל מה שעליו לדעת", מפרט ניצן לזרוב על הסיבה בגינה כמעט כל אחד זקוק לשירותיו של רואה חשבון, "זו הכוונה שעוזרת לשמור על התקנים והחוק, ובמקביל מסייעת להפיק תוצאה טובה יותר עבור הלקוח ועוזרת להימנע בעתיד מאי נעימות עם הרשויות והחוק".
רו"ח ניצן לזרוב דוגל במוטו לפיו כל עסק יכול להגיע לרווחיות גבוהה, ובלבד שיכוון לשם ויציב לעצמו יעדים מספריים ספציפיים. הוא מאמין כי אחד התהליכים העיקריים בהפיכת העסק ליעיל הוא תשלום מיסים נמוך ככל האפשר בהתאם לחוק, זאת בעזרת מציאת הניואנסים הנכונים בכל תיק במשרדו שיסייעו לבעל העסק לשלם פחות. מאחורי המוטו הזה עומדים לא מעט אתגרים והרבה הצלחות של לקוחות מרוצים, שחלקם חסכו בדרך זו ובייעוצו של רו"ח לזרוב תשלומי מס בשווי עשרות אלפי שקלים.
"הרעיון המרכזי של מתן שירות ללקוחות במשרד, מתבטא מבחינתי בהיכרות מעמיקה עם הלקוח שיוצרת חיבור אמיתי. חיבור זה מאפשר לי להבין את הלקוח ואת דרך חשיבתו, ועל סמך זאת לייעץ ולהמליץ לו באופן האופטימלי עבורו, כך שהתוצאה היא שיפור במצבו הפיננסי של העסק בכל ההיבטים הרלוונטיים", מסביר רו"ח לזרוב, "השאיפה שלי ליצור עבור הלקוח מעטפת מלאה שמכסה את כל הצרכים שלו, ומעבר לשירות הסטנדרטי אני תמיד משתדל לתת לו ערכים מוספים, לא רק בתחום העסקי. אני כאן בשבילו לכל שאלה ובעיה גם מעבר לפן המקצועי". משרדו של רו"ח ניצן לזרוב מעניק שירותי ליווי וייעוץ מלא לכל לקוחותיו – חברות פרטיות גדולות, קטנות ובינוניות, ועצמאים בעלי מקצועות אשר נותנים שירות – בעזרת כל הכלים הפיננסיים שעשויים לעזור להם להקים ולקיים עסק משגשג ומצליח. סל השירותים שמציע המשרד כולל, מלבד ייעוץ בתחומי מיסוי וחשבונאות, גם מעטפת ייעוץ עסקית מלאה, שמבוססת על ידע רחב וניסיון עשיר בעולם העסקים ובפרט בעבודה עם חברות גדולות בתעשיית ההיי-טק ובתעשיות מרכזיות נוספות. המטרה במשרדו היא לקיים מספר פגישות תקופתיות עם כל לקוח ולפחות פעם ברבעון, במטרה לשמור על פוטנציאל חיסכון ורווחיות מקסימלי.
הערכים העליונים בהם דוגל רו"ח לזרוב הם יחס אישי לכל לקוח, היכרות מעמיקה עם העסק ואהבה גדולה למקצוע. "עבודה מקצועית אינה מספיקה כדי לתת ללקוח יחס אישי, כי החיבור ללקוח הוא הדבר החשוב ביותר ורק דרכו ניתן להגיע לתוצאות מקסימליות. ורק בדרך זו הלקוח ייצא לא רק עם פתרון אלא עם חיוך. אני אוהב לעזור ללקוחות, לייעץ להם מהידע הרב שיש לי ולעזור להם לחסוך הרבה כסף ובעיקר לקבל שקט נפשי. בסופו של דבר הם יוצרים עם חיוך גדול והבנה שאפשר לצלוח את האתגר שבחשבונאות, מיסים והכנת דוחות מורכבים לרשויות השונות, וכשמבינים את הנושא ניתן להגיע לתוצאות מרשימות", הוא מסכם.
רו"ח ניצן לזרוב
כתובת: רחוב בן ציון גליס 18/106, אזור התעשייה סגולה, פתח תקווה
לאתר: www.lazarov.co.il
אימייל: [email protected]
טלפון: 052-6693496
פקס: 03-9472652
כתבה שיווקית
תגובות