צילום: שאטרסטוק

מהפך בתחום הווטרינרי בראשון לציון: השירותים הורחבו משמעותית

העירייה הוסיפה ווטרינר נוסף למערך הקיים, שטח המרפאה הקיימת יוכפל ובנוסף יפעל צוות חילוץ חיצוני

פורסם בתאריך: 22.8.19 17:20

השירות הווטרינרי בראשון מתרחב. לא מכבר נכנס לתוקפו השירות החדש הדואג להצלת בעלי חיים משוטטים, במהלכו התקשר השירות הווטרינרי העירוני עם שני ספקים חיצוניים לחילוץ ולכידה במקרים מורכבים ובמצבי סיכון וכעת עומדת על הפרק גם מרפאה וטרינרית עירונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חברת המועצה קרן דנה

 

"השירות הווטרינרי בעיר עומד לצמוח ולתת מענה רציני לתושבים", מסבירה חברת המועצה קרן דנה "הרצון הוא לפתוח מרפאה עירונית לבעלי חיים עבור כלל הציבור. בשלב הראשון המרפאה הווטרינרית תורחב משמעותית ושטחה יוכפל", עוד מספרת דנה "כמו כן ,עתיד להיכנס וטרינר עירוני נוסף למערך הקיים. הולך להיות מהפך גדול בתחום, אנחנו דואגים להגדיל את התקציב לנושא הזה והמרפאה הולכת לקבל מראה של מרפאה חדשנית בניגוד לחדרון קטן המשמש כיום את בעלי החיים. רפורמה שלמה הולכת להיות בתחום" מסכמת קרן דנה.

הפעילה החברתית איריס חזן

 

גם הפעילה החברתית ומנהלת פורום בימת התושבים, איריס חזן, הנלחמת שנים למען הרפורמה בבעלי חיים, שמעולם לא הייתה קיימת בראשון, פנתה לראש העיר רז קינסטליך. חזן יזמה את הרפורמה המדוברת וכבר בהפגנה שערכה חזן בשנת  2017 היא פירטה מהן הדרישות הבסיסיות שיש לבצע עבור עולם טוב יותר למען בעלי החיים בעיר. בין היתר העלתה חזן את הצורך במחלץ פרטי מטעם העירייה, פינות האכלה מוסדרות לבעלי חיים, חתוליה שתכלול טיפול בחתולים פצועים או חולים, הרחבת הכלבייה הקיימת, עיקורים וסירוסים באופן שוטף ועוד

כמו כן הוסיפה חזן כי "אני שמחה שראש העיר רז קינסטליך הפקיד בידי קרן דנה את התיק של המחלקה הווטרינרית, לדעתי אין יותר מתאימה ממנה לתפקיד חיוני זה". עוד אמרה הפעילה החברתית "שמחתי לגלות כי ראש העיר הבין את חשיבות הנושא ופועל לשם כך".

מראש העיר רז קינסטליך נמסר בתגובה : "כיף לראות תושבים אכפתיים שנותנים מהידע האישי שלהם ועוזרים, אני תמיד שמח לשמוע רעיונות של תושבים וליישם אותם, כך נראה זה שיתוף ציבור אמתי. חלק מהדברים עליהם ישבתי ושוחחתי עם איריס חזן אכן יושמו ואני שמח על כך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר