אחרי סגירת משרד הרישוי – סניף חברת החשמל נסגר

תושבי ראשון לציון ייאלצו מעתה להגיע לסניף החברה ברחובות: "מה השלב הבא? שייסגרו בעיר הרביעית בגודלה גם את בית המשפט?"

פורסם בתאריך: 4.10.19 10:00

סניף קבלת הקהל של חברת החשמל בראשון לציון נסגר לצמיתות אתמול (חמישי) ברחוב החומה פינת לזרוב.

כעת, תושבי ראשון לציון והסביבה יצטרכו להגיע לסניף ברחובות על מנת לקבל מענה ולהסדיר תשלומים, טיפול בבעיות תושבים, העברת דירה, הודעת חיוב , סגירת חשמל ועוד. תושבים רבים זעמו על ההחלטה לסגור את הסניף, אחת מהסיבות היא הסמיכות לסגירת משרד התחבורה בשבועות האחרונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תושב העיר, מור שטרן אמר ל"שקמה ראשון לציון": "מה נשאר מהעיר הזאת, משרד הרישוי נסגר, חברת חשמל גם כן, מה השלב הבא? אולי בית המשפט ואז ניסע ללוד? זה לא יעלה על הדעת שבעיר הרביעית בגודלה סוגרים סניף של חברת חשמל, זה פשוט מקומם ולא משנה מה תהיה התשובה".

יעל חן, תושבת ראשון לציון, הוסיפה כי "הגעתי הבוקר למשרדי חברת חשמל ונתקלתי בשלט הזה, הופנתי לסניף ברחובות כדי לשלם את חשבון החשמל שלי. הסיפור הזה של משרדים שסוגרים את קבלת הקהל שלהם בעיר כל כך גדולה הוא אבסורד, זה התחיל עם משרד התחבורה וממשיך עם חברת החשמל ומה הלאה? זה מרגיש שהם חוסכים עלינו התושבים ולדעתי אנחנו חייבים לצאת למאבק בהחלטה הזו".

תושבת נוספת אמרה כי "בעיר יש קהל גדול של אנשים מבוגרים שלא יודעים להשתמש באפליקציות ומעוניינים לדבר עם בן אדם וגם את זה שללו מהם עכשיו, הם לא יכולים לנסוע לעיר אחרת ומה יעשו אז?".

המנהל האזורי בחברת החשמל, שרלי שריקי, טען כי "נסגר רק החלק של קבלת הקהל, שכל לקוח יכול להכנס לכל סניף אחר שירצה. במקום לטרטר לקוחות להגיע אלינו הרחבנו את האפליקציה שנותנת את כל המענה שצריך".

שריקי הוסיף כי "המקום לא היה נגיש, תחום השירות הוגדל ועומד גם בטלפון 103, ונושא תשלומים חשבונות חשמל עדיין נמצא בכל סניפי הדואר. שום שירות לא יפגע ללקוח, אני לא רואה סיבה להטריד אנשים מבוגרים להגיע לקומה השנייה שאפשר היום לעשות הכל בשיחת טלפון אחת, אין שום צמצומים כפי שאומרים, רק התייעלות".

שריקי סיכם: "בממוצע ביום מגיעים 30-40 לקוחות ש-80 אחוז מהם לא צריכים להגיע בכלל, חברת החשמל היא לא בנק, לא צריך להגיע. המדיניות של חברת החשמל היא לבטל את כל הסניפים בארץ כי אין צורך היום, אין שירות שלא ניתן לבצע באפליקציה או בטלפון של 103, אנשים באים באוטובוסים, מגיעים עם רכבים, מקבלים דוחות ולחינם, אין צורך להגיע , הכל נעשה לטובת הציבור".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. דו הדואג

    לבושתה של עירית ראשון לציון והנהלתה סגרו לשכת הרישוי כעת סוגרים את סניף חברת החשמל מה עוד ?

  2. עידו

    בכיינות. מי בכלל הולך לסניף חח"י? היום עושים הכל בטלפון, וכן, גם מבוגרים בני 80 יכולים ויודעים להרים טלפון ולחייג ל-103.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר