זירת הרצח ברחוב תורה ועבודה בראשון לציון, צילום מדא
זירת הרצח ברחוב תורה ועבודה בראשון לציון, צילום מד"א

תושב ראשון לציון נעצר בחשד לרצח בדקירות בדירה בעיר

החקירה החלה בשבוע שעבר עם קבלת דיווח על אירוע אלימות חריג בדירה בראשון לציון, בה נרצח תושב חולון. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

פורסם בתאריך: 16.9.24 11:18

שוטרי מחוז מרכז במשטרה עצרו בימים האחרונים תושב ראשון לציון, בחשד למעורבות ברצח בו נדקר למוות בשבוע שעבר תושב חולון בדירה בעיר בראשון לציון. על חקירת הפרשה יש צו איסור פרסום.

שוטרי תחנת ראשון לציון יחד עם חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה (יל״פ) פתחו בשני שעבר בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר אירוע חשד לרצח בדירה בעיר, בה אותרה גופתו של תושב חולון בשנות הארבעים לחייו ללא רוח חיים, כשעל גופו סימני אלימות. מותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה.

צוות מד"א שהיה בזירה מסר בערב הרצח: בשעה 23:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב תורה ועבודה בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים, ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו.

 

פאראמדיקית מד"א, שילת פרקש, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

השוטרים עצרו כאמור לחקירה את החשוד, תושב העיר בשנות השלושים לחייו, לאחר שהיה בבריחה. בסיום חקירתו ובהתאם לממצאי החקירה יוחלט לעניין מעצרו והבאתו בפני בימ"ש.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר