אילוסטרציה של אדם עם סכין yacobchuk1 depositphotos.com
אילוסטרציה של אדם עם סכין yacobchuk1 depositphotos.com

שני האחים דקרו על רקע רומנטי: פוענח האירוע בסמוך לבר בראשון לציון, הוגש כתב אישום

שני אחים נאשמים בדקירת בן זוגה החדש של חברתו לשעבר של אחד מהם: לקחו אותו לסמטה בסמוך לבר בעיר והחלו לדקור אותו

פורסם בתאריך: 17.9.24 08:54

פרקליטות המדינה הגישה אתמול, יום שני, לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד שני אחים תושבי ראשון לציון שמואשמים בכך שתקפו ודקרו את בן זוגה החדש של מי שהייתה חברתו של אחד מהם, ביציאה מבר בראשון לציון בחודש שעבר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אסף חרלופסקי מפרקליטות מחוז מרכז, בת זוגו לשעבר של אחד האחים, הייתה מצויה במערכת יחסים חדשה. לפני כשבועיים, בתאריך 30.8.24, הגיע הזוג לבלות בבר "בלק פנתר" בראשון לציון, לשם הגיעו גם שני האחים. כשיצא הזוג מן הבר, יצאו אחריו גם שני האחים, כשכל אחד מהם מצויד בסכין.

הם ניגשו לבן הזוג, אמרו לו כי ברצונם לשוחח עימו והורו לו להתלוות אליהם. הנאשמים ובן הזוג צעדו לעבר סמטה בסמוך לבר, שם הצמידו את בן הזוג לקיר, איימו עליו בהצמדת סכין לגרונו וחסמו את דרכו מלברוח. אז החלו לדקור את בן הזוג, 9 דקירות, בכל חלקי גופו.

בשלב מסוים, נפצע אחד האחים בעצמו מן הסכין, ואז הצליח בן הזוג לברוח מן הסמטה עד שהתמוטט על הכביש הסמוך ואילו שני האחים עזבו את המקום. הוא פונה על ידי אמבולנס שהזעיקו עוברי אורח, ונזקק לניתוח.

שני האחים נאשמים בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, איומים בצוותא חדא והחזקת סכין שלא כדין. במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד שני הנאשמים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר