הברחת שב"חים, צילום מהפייסבוק של משטרת ישראל
הברחת שב"חים, צילום מהפייסבוק של משטרת ישראל

חיילת, עובדת במסעדה בראשון לציון, מואשמת כי הבריחה שב"חים מהשטחים לישראל

החיילת עבדה במסעדה יחד עם טבח מאיו"ש, ולאחר שהסיעה אותו הציע לה להבריח שב"חים. באחד המקרים אף עשתה זאת עם מדי צה"ל. וגם: מסלול ההברחה והקשר של בן זוגה

פורסם בתאריך: 26.6.24 14:58

לוחמי מג״ב עצרו חיילת ובן זוגה אשר הסיעו שוהים בלתי חוקיים וסייעו להם להיכנס לשטחי המדינה. אתמול (שלישי) הוגש נגדם כתב אישום חמור.

מהחקירה שהתנהלה באגף החקירות והמודיעין של מג"ב, עולה כי החיילת ובן זוגה ארגנו יחד שירותי הסעה במטרה לאפשר כניסה של שוהים בלתי חוקיים לישראל ואף הסיעו אותם בעצמם, כשהנאשמת מגיעה על מדי צה"ל.

 

הנאשמת עבדה במסעדה בראשון לציון עם טבח, שוהה בלתי חוקי מהשטחים. במסגרת עבודתם, החלה הנאשמת להסיע אותו מביתו בכפר למסעדה ולהחזירו. בהמשך, הוא הציע לה להבריח שוהים בלתי חוקיים לשטחי המדינה תמורת כסף, והנאשמת הסכימה להצעתו תמורת סכום כספי אשר הוסכם מראש. בהמשך, צירפה הנאשמת את בן זוגה לביצוע התוכנית.

כך, במשך כ-30 אירועים, הנאשמים הסיעו עשרות שוהים בלתי חוקיים משביל עפר הסמוך לתחנת דלק ׳סונול בית חורון׳ בכביש 443 והכניסו אותם דרך מעבר ׳מכבים׳ לשטחי מדינת ישראל. באחת הפעמים הסיעה הנאשמת שוהים בלתי חוקיים והעבירה אותם את המחסום בעודה לובשת את מדי צבא הגנה לישראל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר