רבע מיליון עוקבים מדי יום אחרי משפחת טרסוב מראשון לציון, האמא מורן, האבא ג'וזף והילדים אמה בת הארבע וחצי ומיילו בן השנתיים. משפחת כובי הרשת מראשון לציון, מתעדים את חייהם, ממליצים צעצועים, טיפוח וחן, לייף סטייל וחופשות משפחתיות.
גו'זף, די.ג'יי במקצועו ומורן, לשעבר מנהלת שיווק, גילו את היוטיוב לפני כשמונה שנים. "עד אז עסקתי בתחום שהרגיש לי לא נכון עבורי והחלטתי לעשות הסבה מקצועית ולעבור לתחום האיפור", אומרת מורן, "במשך שנים אהבתי את תחום האיפור וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות, למדתי את התחום ואחר כחצי שנה, הגיעה אליי הכלה הראשונה לאיפור. רציתי לקבל טיפים, חיפשתי סרטון שיתאר איך מאפרים כלה, אבל כשנכנסתי ליוטיוב הוא היה כמעט ריק מתכנים בעברית. אחרי שלא מצאתי, בן הזוג שלי, ג'וזף, הציע לי לעשות סרטון משלי שייתן מענה בתחום".
מורן היססה והרעיון הביך אותה. בכל זאת, היא פתחה ערוץ יוטיוב שדיבר על תחומי האיפור ולייף סטייל. מהר מאוד היא צברה יותר ויותר עוקבים וצופים. כחצי שנה לאחר מכן היא כבר החלה לקבל עבודות ממשרדי יחסי ציבור, שזיהו את הפוטנציאל שלה ברשת. בשיאה ההצלחה ברשת, מורן נכנסה להריון עם אמה, שהפכה גם היא לכוכבת רשת.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון?
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת
"פתאום הפכתי להיות אמא לבת שכל היום הייתה עליי ודורשת תשומת לב שמגיעה לה", ממשיכה מורן, "אז מצד אחד, אין זמן ליצור תוכן ומצד שני לא יכולתי להיעלם לקהל שלי ככה. לכן החלטתי לפתוח וולוג, שלמעשה יתעד את כל מה שקורה איתי, העוקבים ראו אותי בימים טובם ובימים פחות טובים, נחשפו לאמה וג'וזף ובעצם ליוו אותי בכל השלבים".
לא קצת חדירה לפרטיות?
"בזמנו החלטנו שאנחנו משתפים את הקהל בטוב וברע. העוקבים והצופים ליוו אותנו כשלאמה הייתה בעיה בריאותית, הם היו שם גם בלידה של מיילו, בני בן השנתיים. אני לא מראה רק את החיים הטובים, אלא את הכל, כחלק מהחשיפה. בעיניי אגב, הסרטונים הללו נותנים להמון אנשים כוח ומלמדים אותם שאסור לוותר על החלומות, הסרטונים שלנו הם כלי להעצמה בעיניי".
העצמה?
"אני חושבת שהעובדה שבחרתי לעשות שינוי תעסוקתי בגיל לא ממש צעיר, עם המון סיכונים כלכליים, הוא משהו שמעורר השראה ואני מקבלת המון פידבקים מאנשים ששמעו על זה ושואלים אותי איך כדאי ואם בכלל כדאי לעשות את זה . אז כן, אני לגמרי מאמינה שחשוב ללגת בעקבות החלום שלך ולעשות רק מה שטוב לך תמיד. הדברים הטובים יגיעו בעקבותיו".
בינתיים, פתחו ההורים ערוץ יוטיוב גם לבתם בת הארבע וחצי, שבו מועלם סרטונים של הפעוטה משחקת חדשים ולמעשה בודקת אותם. כל זה מתאפשר באמצעות שיתופי פעולה מסחריים בין חברות שונות לבין המשפחה. כשמורן נשאלת האם לא מדובר בגיל צעיר מדי לחשוף את בתה, היא מסבירה: "עם יד על הלב, אין ספק שזה נכון, שהם לא בחרו להיות שם אחרי הכל, אני בחרתי עבורם ותמיד הלכתי עם האינטואציות שלי. מצד שני, אנחנו עושים המון סרטוני משפחה והילדים שלי חווים חוויות שילדים רגילים לא חווים ויש להם הרבה זמן משותף ביחד איתנו. איפה עובר הקו? מבחינתי, לא אצלם אותם במצבים מביכים וברגע שהם אומרים שאין להם כוח להצטלם המצלמה נסגרת".
משפחת טרסוב קורעת את אילת:
לא רק תבחום הצעצועים מקיימת המשפחה שיתופי פעולה מסחריים שמלעשה מתורגמים לכסף. "אמה היא בעלת בלוג של צעצועים ויש לה לא מעט שיתופי פעולה עם חברות של צעצועים, לי יש ערוץ לייף סטייל מוביל ולג'וזף, שהוא די.ג'יי במקצועו יש ערוץ משל עצמו", מסבירה מורן, "מכיוון שאנחנו מצלמים המון סרטונים כמשפחה, הרבה חברות זיהו את הפוטנציאל שלנו ופונות אלינו לשיתופי פעולה. רק לאחרונה הפכתי להיות פרזנטורית של הסופר פארם וכמובן שכל המהלכים הללו מתורגמים לכסף. אבל אני לעולם לא אסכן את המעמד שלנו בשביל כסף ואם יש מוצר שאנחנו לא מאמינים בו – לא נקדם אותו".
בני המשפחה לא מסתפקים רק ברשת. ככול שעלתה הפופולריות שלהם הם החלו לצאת מגבולות הרשת, ועורכים מפגשי מעריצים עם הקהל שלהם ברחבי הארץ. כך, למשל, ביום רביעי, 23 בינואר בשעה 17:00, תערוך המשפחה מפגש עם מעריצים בקניון באר יעקב, בשיתוף הסופר פארם. "החודש הגענו לעפולה ולקריות ואנחנו מקפידים להיפגש עם האוהדים שלנו ולשמור על קשר חם וישיר עם הקהל. כשיש לך משפחה ענקית כזו שעוטפת אותך באהבה, יש בזה משהו מאוד מחזק מאוד והתגובות שאני מקבלת שוות את הכל".
ניסיתי להתלבש בפחות ממאה ש"ח במקס סטוק:
עמית רומם
יש עליה