רז קינסטליך בפתיחת תערוכת התהוות במוזיאון אגם, צילום מהפייסבוק של ראש העירייה
רז קינסטליך בפתיחת תערוכת התהוות במוזיאון אגם, צילום מהפייסבוק של ראש העירייה

עם אמנים מהעוטף ומהצפון: נפתחה תערוכה חברתית מיוחדת במוזיאון אגם

התערוכה "הִתְהַוּוּת" מתקיימת בשיתוף עם עמותת "אור שלום" שפועלת עם נערים ונוער בסיכון. קינסטליך: "מקווה שנוכל בקרוב להרחיב את שיתוף הפעולה החשוב הזה"

פורסם בתאריך: 5.9.24 11:06

תערוכה מיוחדת נפתחה השבוע במוזיאון אגם בראשון לציון, תערוכת "הִתְהַוּוּת". מדובר בתערוכה חברתית שמתקיימת בשיתוף עמותת "אור שלום", עמותה שפועלת עם נערים ונוער בסיכון. בתערוכה מוצגות יצירות של 17 אמנים, שיצרו לאחר פגשים עם צוותים ובוגרים של עמותת אור שלום. בתערוכה משתתפים אמנים מהעוטף ומהצפון.

ראש העירייה, רז קינסטליך, שפתח את התערוכה, סיפר: "התרגשתי לפתוח את התערוכה החברתית המיוחדת – ״הִתְהַוּוּת״, במוזיאון אגם היפהפה שלנו ובשיתוף עם עמותת "אור שלום", שמבצעת עבודת קודש עם נערים ונוער בסיכון, דואגת להם לאומנה ומלווה אותם לאורך הדרך – מהילדות ועד לגיל 27".

עוד סיפר קינסטליך: "כשאנשי העמותה היקרים פנו אלינו עם הצעה לקיים כאן בעיר תערוכה שעוסקת בקשר הייחודי בין בית, ילדות ואומנות – קפצנו על הרעיון. התערוכה הנהדרת הזאת, שמהווה סוג של פסיפס של החברה הישראלית, מארחת אומניות ואומנים מהעוטף ומהצפון, שחלקם בוגרי אומנה בעצמם. "אור שלום", מהווה עבור הילדות והילדים בית חם, יד מחבקת, משפחה עוטפת ולמעשה סיכוי אמיתי לחיים ולעתיד טובים יותר. העמותה פועלת גם כאן בעיר, ואני מקווה שנוכל בקרוב להרחיב את שיתוף הפעולה החשוב הזה בינינו. התערוכה תתקיים עד דצמבר, ואני מזמין את התושבות והתושבים להגיע ולהתרשם מהעבודות המרגשות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר