חנוכת המעון השיקומי החדש לפעוטות בראשון לציון, צילום דוברות העירייה
חנוכת המעון השיקומי החדש לפעוטות בראשון לציון, צילום דוברות העירייה

מעטפת מקצועית ותומכת ל-11 פעוטות: מעון יום שיקומי חדש נחנך בראשון לציון

במעון החדש יקבלו הפעוטות טיפולים פרא-רפואיים ואת כל המעטפת שהם זקוקים לה. קינסטליך: "מאז סגירת המעון המיוחד באסף הרופא פעלנו כדי שתהיה בעיר מסגרת מתאימה עם ציוד מתקדם"

פורסם בתאריך: 4.9.24 16:32

עיריית ראשון לציון חנכה אתמול (ג') מעון יום שיקומי חדש המיועד להעניק מעטפת מקצועית ותומכת ל-11 פעוטות עם עיכוב התפתחותי. במעון יקבלו הפעוטות טיפולים פרא-רפואיים, ולמעשה את כל המעטפת שהם זקוקים לה – שתחזק ותקדם אותם בשנים הכי משמעותיות להתפתחות.

מעון שיקומי חדש לפעוטות בשכונת נווה חוף בראשל"צ, צילום דוברות העירייה

מעון שיקומי חדש לפעוטות בשכונת נווה חוף בראשל"צ, צילום דוברות העירייה

את הקמת המעון, ברחוב אדר בשכונת נווה חוף, יזם אגף שיקום נכויות במינהל לשילוב חברתי, לאור הגידול באוכלוסייה והקשב לצרכים ההולכים וגדלים. העירייה הקצתה מבנה מיוחד לטובת המעון, ששופץ על ידי מינהל שפ"ע ומינהל איכות הסביבה.

מתנ"ס שיכוני המזרח יפעיל את המעון, עמותת קרן שלם תרמה 80 אלף שקל לריהוט והצטיידות, ומשרד הרווחה יחד עם עיריית ראשון לציון, יהיה אחראי על הפיקוח והניהול המקצועי של המעון. נציין, כי מדובר במעון יום שיקומי שני בעיר עבור פעוטות עם עיכוב התפתחותי.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנחנו רואים חשיבות עליונה בהשקעה ובמתן מענה לכל הילדות והילדים שלנו. מאז סגירת המעון המיוחד באסף הרופא פעלנו כדי שתהיה כאן בעיר מסגרת מתאימה, עם ציוד מתקדם וחדשני, שבה יקבלו הפעוטות את כל מה שהם זקוקים לו ובמסגרת העיר".

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג׳מי: "אני מתרגש עם כל מסגרת חדשה שנפתחת בעיר. נמשיך להיות קשובים לכל הצרכים של הקהילות שלנו ולפתח עבורם את המענים הטובים ביותר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר