מהנדס העיר וקיריל קוזיול ערך אתמול (חמישי) סיור עם דלית זילבר, מנכ״לית מינהל התכנון במשרד האוצר בנוגע להקמת המרינה משותפת לערים בת ים וראשון לציון.
את הסיור הובילו קוזיול, יחד שוקי פאתל, מהנדס עיריית בת ים ואלי יריב, סגן וממלא מקום ראש עיריית בת ים שהציגו את תוכנית המרינה לזילבר ונציגיה.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון?
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת
התוכנית היא בעקבות הערכת רשות הספנות והנמלים, לפיה קצב הגידול במספר כלי השייט הקטנים במהלך העשור האחרון עולה בין שלושה לארבעה אחוזים, ובהתאם ניתן לצפות כי בתוך שלוש שנים לא יוותרו מקומות עגינה במדינת ישראל.
לאור זאת, ועל מנת לתת מענה לצורכי ענפי השייט, החינוך והספורט הימי בשנים הבאות יש צורך בעדכון תמ"א / 13 לחופי הים התיכון בנושא פיתוח מעגנות.
מטרת התכנית היא להוות מדיניות כוללנית וארוכת טווח לנושא פיתוח המעגנות בחופי הים התיכון תוך התחשבות בשיקולים עירוניים, פיזיים, אקולוגיים ואחרים.
רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון?
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת
עיריות ראשון לציון ובת ים הודיעו כי הן מתחייבות להשתתף במימון העבודות כפי שיידרש, כאשר המרינה מיועדת לשרת את תושבי שתי הערים כשהיא מתוכננת לתפוס חלק מינימלי של 200 מ"ר בלבד ברצועת החוף ורובה תהיה במים, בחוף שאינו אינו כשיר לרחצה עקב מסוכנות.
תגובות