נר זיכרון, Madras/depositphotos.com
נר זיכרון, Madras/depositphotos.com

נטע ז"ל, שירז ז"ל ושרונה ז"ל נרצחו על ידי מחבלי החמאס ברעים

זוהו גופותיהן של שלוש נשים נוספות אשר נרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים במסיבת התופת ברעים

פורסם בתאריך: 19.10.23 00:07

הכאב שאינו נגמר: זוהו גופותיהן של נטע בועזיז מורלי ז"ל, ושרונה שמוניס הראל ז"ל, שתי תושבות נוספות מראשון לציון, אשר נרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים במסיבת הטבע ברעים, ושל תושבת חולון אשר גדלה בראשון לציון, שירז שירן ישמרני (טמם) ז"ל.

נטע בועזיז מורלי ז"ל

נטע בועזיז מורלי ז"ל

נטע בועזיז מורלי ז"ל, הי"ד, בת העיר, הייתה 40 בהירצחה. היא הותירה אחריה שלושה ילדים – אופק, עדן ואור, אם – שושנה, ושני אחים – הנרי וחן. משפחתה מספרת כי נטע הייתה מלאכית, מלאה באושר ובאופטימיות, שמחה וחייכנית, שאהבה לחיות את החיים וליהנות. נטע ז"ל הייתה במסיבה עם בן זוגה שי מוצפי ז"ל, שנרצח גם הוא. בחייהם ובמותם לא נפרדו. ראש העירייה, רז קינסטליך, כתב: "מאחורי נטע יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותה.
נטע – נזכור אותך תמיד. יהי זכרה ברוך".

שירז שירן ישמרני (טמם) זל

שירז שירן ישמרני (טמם) זל

שירז שירן ישמרני (טמם) ז"ל הי"ד, הייתה בת 38 בהירצחה. היא בוגרת תיכון "עמית עמל". היא גדלה בראשון לציון ועברה בהמשך לחולון. שירז ז"ל הותירה אחריה שני ילדים – גושן וגילי, זוג הורים – רבקה וציון, ושתי אחיות – שרון וכרמית. משפחתה מספרת כי שירז הייתה אהובה על כולם, מצחיקה, שוחרת שלום, טובת לב ורגישה – תכונות שאפיינו אותה עוד מגיל צעיר. היא התנדבה למען הקהילה, אהבה לעבוד עם ילדים – ותמיד האמינה בטוב. שירז הייתה במסיבת הטבע עם בעלה אדיר ז"ל שנרצח גם הוא. בחייהם ובמותם לא נפרדו. רז קינסטליך כתב: "מאחורי שירז יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותה. שירז – נזכור אותך תמיד. יהי זכרה ברוך".

שרונה שמוניס הראל ז"ל

שרונה שמוניס הראל ז"ל

שרונה שמוניס הראל ז"ל הי"ד, הייתה בת 40 בהירצחה. היא נסעה למסיבה בדרום שהפכה ללתופת כדי לחגוג יום הולדת 40. שרונה ז"ל הותירה אחריה שני ילדים – אלמה ורום, בעל – יותם, זוג הורים – שמעון ואלה, ושני אחים – טל ולירן. שרונה הייתה בראש ובראשונה אם למופת עבור ילדיה – רום בן ה-9.5 ואלמה בת ה-6.5, מדהימה, חמה, עוטפת, מכילה ודואגת, ורעיה נפלאה לבעלה יותם. משפחתה מספרת עליה כי אהבת האדם הייתה תמיד לנגד עיניה – היא תמיד דאגה לכולם, הייתה מלאה בשמחת חיים ומאוד מאוד אהבה מוזיקה. רז קינסטליך כתב: "מאחורי שרונה יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותה. שרונה – נזכור אותך תמיד. יהי זכרה ברוך.

יהי זכרן ברוך. 

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

 

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר