יניב, יסמין, תכלת וקשת זוהר ז"ל באדיבות עיריית ראשון לציון
יניב, יסמין, תכלת וקשת זוהר ז"ל באדיבות עיריית ראשון לציון

הוריו ואחיו נרצחו בכפר עזה. אריאל הצעיר יעבור לגור בראשון לציון

יניב, יסמין, תכלת וקשת זוהר הי"ד, נרצחו בנחל עוז. בימים הקרובים יעבור אריאל הצעיר, להתגורר בראשון לציון אצל דודו ודודתו. קינסטליך: "אנו מבטיחים שיהיה עטוף ואהוב על ידי קהילת ראשון לציון"

פורסם בתאריך: 18.10.23 08:44

הוא איבד את הוריו ואחיו שנרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים. יניב, יסמין, תכלת וקשת זוהר הי"ד, נרצחו בנחל עוז. בימים הקרובים יעבור אריאל הצעיר, עוד לא בן 13, להתגורר בראשון לציון אצל דודו ודודתו. בעיר מתגוררים גם סבו וסבתו. ראש העירייה , רז קינסטליך, כתב: "ראשון לציון כואבת ובוכה את רציחתם של יניב, יסמין, תכלת וקשת זוהר הי"ד, בני קיבוץ נחל עוז. יניב ז״ל, בן 54 בהירצחו, אב מסור ואוהב, מלח הארץ, צלם "ישראל היום" וערוץ 13. יסמין ז"ל, בת 49 בהירצחה, אמא לביאה, שרק לאחרונה סיימה תואר שני בהצטיינות והייתה יד ימינם של אנשי הסגל האקדמי במכללת ספיר. בת למשפחה של חקלאים, ולצערנו גם אביה חיים ז"ל, נרצח בידי בני עוולה במתקפה על נחל עוז. קשת ז"ל, בתם הבכורה, בת 20 בהירצחה, למדה בבית הספר "הנרי רונסון" לנערים בוגרי י"ב בעלי צרכים מיוחדים. הייתה חכמה, דעתנית, רגישה וטובת לב. תכלת ז"ל, בת 18 בהירצחה, יפת תואר ותלמידה מצטיינת, התחילה בספטמבר האחרון שנת שירות והתנדבה בפנימיית רבדים לטיפול בנוער עם אתגרים נפשיים".

 

 

 

 

עוד כתב קינסטליך: "חברים מספרים כי בני משפחת זוהר היו עם חיוך תמידי, משפחה מלוכדת שאהבה את הארץ ואת נחל עוז, ידעה לראות ולקבל את השונה. אריאל, בנם הצעיר שבעוד חודשיים עתיד לחגוג בר מצווה וששרד את התופת הנוראה, יעבור להתגורר כאן בעיר אצל דודו ודודתו. גם סבו וסבתו מתגוררים בראשון לציון. בני משפחה. ואנו מבטיחים שיהיה עטוף ואהוב על ידי קהילת ראשון לציון. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותם. יניב, יסמין, קשת ותכלת – נזכור אתכם תמיד.
יהי זכרכם ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר