תאונה קטלנית בכביש 412, צילום מדא
תאונה קטלנית בכביש 412, צילום מדא

שב"ח מרמאללה גנב רכב והרג בתאונה אישה בת 60

טרגדיה הלילה בכביש 412: שב"ח מרמאללה נהג ברכב שגנב וגרם למותה של אישה בתאונה קטלנית בכביש 412

פורסם בתאריך: 8.7.24 08:16

אישה בת 60 נהרגה הלילה (בין ראשון לשני) בתאונה קטלנית. שב"ח מרמאללה, שגנב רכב מרחובות, נהג בפראות והתנגש ברכבה של האישה. היא נלכדה בתוך הרכב ומותה נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

מהמשטרה נמסר כי עצרה הלילה שב"ח מרמאללה שגנב רכב מרחובות וגרם לתאונת דרכים קטלנית בה נהרגה נוסעת ברכב אחר סמוך למחלף שפירים שוטרי תחנת ראשון לציון ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במעורבות רכב פרטי שנגנב מרחובות, בו נהג תושב השטחים, אשר פגע ברכב פרטי סמוך למחלף שפירים, בו נסעה אישה בשנות הששים לחייה יחד עם בתה. יצוין כי נהג הרכב הפוגע פונה לבית החולים במצב בינוני – קשה. מדובר בתושב רמאללה בשנות העשרים לחייו ללא אישורי שהייה בארץ, אשר הובהל לטיפול רפואי במרכז הרפואי תל השומר במצב בינוני-קשה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

ממד"א נמסר כי בשעה 03:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב שכתוצאה מהתאונה אחד מהם התהפך, בכביש 412 בית דגן לכיוון חמד. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בשנות השישים ופינו למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א, גל סלהוב, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני כלי רכב מעוכים כשאחד מהם הפוך על הגג, ברכב ההפוך נלכדה אישה בשנות השישים, היא הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי תוך חילוצה מהרכב וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. מהרכב השני חולץ גבר כבן 30 בהכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר