פעילות של מניב ראשון, צילום מניב ראשון
פעילות של מניב ראשון, צילום מניב ראשון

המפתחות שנפלו לקולטנים והפניות של התושבים: מניב ראשון לציון מציגה שיפור

דוח חצי שנתי של מניב מציג ירידה בפניות לחברה בנושאי ביוב, תקלות והפסקות מים. כל הנתונים וכל הפרטים. וגם: כמה פניות היו על נפילת חפצים אישיים לקולטנים?

פורסם בתאריך: 18.8.24 08:29

נתונים מרשימים: מדוח חצי שנתי של חברת המים של ראשון לציון "מניב", עולה כי בין החודשים ינואר עד יוני 2024 חלה ירידה של 11 אחוז בסך הפניות הכולל של תושבי העיר – 4,723 בחציון הראשון של שנת 2024 לעומת 5,328 פניות בחודשים ינואר עד יוני 2023. מהנתונים מצטיירת ירידה משמעותית של 21 אחוזים בפניות הנוגעות לנושאי ביוב – בחודשים ינואר עד יוני 2024 התקבלו במניב 1,154 פניות כאלו לעומת 1,454 פניות בתקופה המקבילה אשתקד.

גם בפניות הנוגעות לסתימות ולהצפות ביוב עירוניות חלה ירידה מרשימה של 22 אחוזים – 651 לעומת 836 – ירידה של 22 אחוזים לעומת החציון המקביל אשתקד. יצוין כי הנתונים אינם כוללים פניות הנוגעות לביוב פרטי שאינו באחריות מניב. ירידה משמעותית נרשמה גם בכמות הפניות הנוגעות לסתימות קולטנים – 76 פניות התקבלו בנושא זה לעומת 100 פניות בחציון הראשון של שנת 2023.

מנכ"לית מניב ראשון, סאלי לוי, צילום עידן גרוס, יחצ מניב ראשון

מנכ"לית מניב ראשון, סאלי לוי, צילום עידן גרוס, יחצ מניב ראשון

נתון נוסף העולה מהדוח מתייחס להפסקות המים בעיר – מניב ראשון ממשיכה להוביל את מדיניות רשות המים בהצטיינות ולצמצם את הפסקות המים העירוניות (הפסקות יזומות המתבצעות לצורך עבודות תשתית חיוניות). בנושא זה הגיעו 439 פניות בחציון הראשון של שנת 2024 לעומת 464 פניות בתקופה המקבילה בשנת 2023 – ירידה של 5.5 אחוז.

 

ומה בנוגע לעבודות תשתית המבוצעות על ידי מניב ברחבי העיר? בדוח מופיעות 218 פניות בלבד שהתקבלו בנושאים אלו, לעומת 315 פניות בחציון הראשון של שנת 2023 – ירידה של 31 אחוזים!

עוד יצוין כי במסגרת "שירות מכל הלב" עובדי חטיבת התפעול טיפלו בחציון הראשון של שנת 2024 ב -45 פניות של תושבות ותושבים שהפילו חפצים לקולטני הניקוז הפזורים ברחבי העיר. מרבית הפניות עסקו בנפילת מפתחות רכב לתוך הקולטנים אולם היו גם פניות שנגעו למכשירי טלפון ניידים שנפלו לקולטנים, אוזניות, דיסק און קי, אייפד ואפילו כדור. העובדים הגיעו למקום, פתחו את מכסי הקולטנים נכנסו לתוכם והשיבו את האבידה לתושבים.

בין שלל הפניות המגיעות למניב התקבלו גם מספר פניות אודות גורי חתולים הלכודים במערכת הניקוז בעקבות יללות ששמעו תושבים. במקרים אלו עובדי החברה הגיעו למקום, פתחו את הקולטנים וחילצו את הגורים.

מנכ"לית החברה, סאלי לוי, התייחסה לנתונים ואמרה: "אני גאה בעובדות ובעובדי החברה על שירות איכותי ומהיר בטיפול בפניות המגיעות למניב. הירידה בכמות הפניות של התושבים היא עוד הוכחה לאיכות השירות הגבוהה שאנו מעניקים להם הן באופן יזום והן כמענה למפגעים ולמטרדים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר