רז קינסטליך, משה פרנקל והמנכ"ל דורון מילברג בטקס יקיר העיר צילום דוברות עיריית ראשון לציון
רז קינסטליך, משה פרנקל והמנכ"ל דורון מילברג בטקס יקיר העיר צילום דוברות עיריית ראשון לציון

"גיבור, לוחם וחבר": הלך לעולמו יקיר העיר וחבר המועצה לשעבר, אל"מ משה פרנקל

פרנקל ז"ל היה שותף ליוזמות קהילתיות רבות בראשון לציון. רז קינסטליך ספד לו: "פעילותו של משה ז"ל במרוצת השנים מלמדת מהי רוח של התנדבות ושורשיות"

פורסם בתאריך: 4.9.24 08:04

אבל בראשון לציון: הלך לעולמו חבר מועצת העיר לשעבר,  יקיר העיר, גיבור מלחמות ישראל, אל"מ משה פרנקל ז"ל. הוא היה תושב העיר במשך 70 שנה במהלכן היה שותף ליוזמות קהילתיות רבות למען הנוער. פרנקל ז"ל היה חברו של ראש העירייה רז קינסטליך, שספד לו בהלוויה שהתקיימה אתמול.

בנוסף לכך שספד לו בהלוויה, פרסם קינסטליך בדף הפייסבוק שלו דברים מרגשים. כך כתב קינסטליך:

"תושבות ותושבים יקרים,
הלך לעולמו איש וחבר יקר שלי, יקיר העיר שלנו, אל"מ משה פרנקל ז"ל.
משה ז"ל, היה ראשוני אמיתי. תושב העיר למעלה מ-70 שנה, שבמהלכן היה שותף ליוזמות קהילתיות שונות למען הנוער, להקמת מועדון הכדורגל של הפועל שיכון המזרח ואף שימש בהתנדבות כיו"ר מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון.
כחובב ספורט מושבע, היה משה שותף בכיר בהקמת מועדון הקאנטרי של ההסתדרות בעיר, שאותו ניהל בהצלחה במשך 14 שנה. במקביל, שימש כחבר מועצת העירייה במשך שתי קדנציות ומילא שלל תפקידים בוועדות ובדירקטוריונים עירוניים. בשנת 2020 זכה בעיטור "יקיר הסתדרות הגמלאים" על פועלו רב השנים ובהתנדבות מלאה לרווחתם של הגמלאים חברי ההסתדרות במרחב ראשון לציון.
בזכות תרומתו הרבה לעיר ולטיפוח תחומי הספורט העממי והתחרותי בעיר, זכיתי להעניק לו באופן אישי את אות ״יקיר העיר״ לפני כשנתיים – ולא היה ראוי ממנו לקבל את התואר".

עוד כתב קינסטליך: משה ז"ל, שהיה ניצול שואה, אף השתתף בקמפיין העירוני שלנו ליום השואה תחת הכותרת: ״הילד שברח מאוקראינה מבקש מהעולם לא עוד״.
ואם לא די בכך, משה הוא גיבור של לא מעט מלחמות ישראל, החל מפעילותו יחד עם סא"ל דוד לסקוב ז"ל ביחידת יפת"ח, ועד להשתתפותו במלחמת ששת הימים וביום כיפור. משה ז"ל הוכיח שוב ושוב שהוא איש של אהבת הארץ, גיבור, לוחם וחבר.
פעילותו של משה ז"ל במרוצת השנים מלמדת מהי רוח של התנדבות ושורשיות, ומציירת דיוקן של אדם שמפעל חייו הוא עזרה לאחרים, או במילותיו של משה ז"ל עצמו: "אני רואה בהתנדבות ובסיוע לאחרים ערך עליון ועושה זאת באהבה".
משה ז"ל הותיר אחריו רעיה, ילדים, נכדים ונינים.
אין מילים שיתארו כמה תחסר, חבר יקר".

יהי זכרו ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר