יירוט בשמי חיפה, צילום איחוד הצלה
יירוט בשמי חיפה, צילום איחוד הצלה

בעקבות ההסלמה בצפון: אלו ההנחיות של עיריית ראשון לציון

הירי לצפון התעצם והתרחב הלילה לאזורים נוספים. ראש העירייה, רז קינסטליך, הודיע כי בראשון לציון אין בשלב זה שינוי בהנחיות. וגם: רשימת המקלטים וההנחיות לשעת חירום

פורסם בתאריך: 22.9.24 10:26

מאות רקטות נורו אתמול והלילה לעבר הצפון כאשר הירי התרחב גם לעבר עמק יזרעאל. בימים האחרונים שהיו סוערים במיוחד פגע ישראל אנושות בחיזבאללה עם פיצוצי מאות ביפרים במבצע מיוחד. אתמול חוסלו בדאחייה בביירות ראש מערך המבצעים של חיזבאללה, איברהים עקיל, כמו גם בכירים בכוח רדואן.

בעקבות ההתפתחויות בצפון, מסר אתמול ראש העירייה, רז קינסטליך: תושבות ותושבים יקרים, אנחנו חווים ימים לא פשוטים, של חוסר ודאות ומורכבות. לא משהו שחדש לנו לצערי, אנו עוברים את זה עוד מעט כבר שנה. למרות הקשיים והמורכבות, מרגש אותי לראות אתכם נותנים מעצמכם, לחיילים, לתושבים שידם אינם משגת – עוזרים, תורמים, מתנדבים. הסולידריות והרוח הטובה שיש בעיר הזו מנצחים בכל פעם מחדש את כל האתגרים שבאים ועוד יבואו עלינו.
נכון לרגע זה אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף, נדרש מאיתנו רק להיות עירניים לכל שינוי במצב. המקלטים ברחבי העיר פתוחים, ערוכים ומוכנים, אני מצרף שוב לינק לרשימת כלל המקלטים הציבוריים בעיר לשימושכם: ‏https://www.rishonlezion.muni.il/…/Publicshelter.aspx
לנוחיותכם, גם חוברת החירום העירונית, עם כלל הדגשים והוראות הבטיחות וכן גם רשימת מקלטי מיגון ההמונים:
https://user-1723486.cld.bz/rishonlezion-emergency

ממד"א נמסר הבוקר כי נכון לשעה 07:40, החל מהשעה 01:00 הלילה ועד לשעה זו, לאחר הירי לעבר צפון הארץ, צוותי מגן דוד אדום הוזעקו לטפל ב-4 פצועים כתוצאה מפגיעת רסיסים, בהם: גבר כבן 76 במצב בינוני מפגיעת רסיס בפלג גופו העליון, גבר כבן 70, גבר כבן 60 ונערה כבת 16 במצב קל ובמספר פצועים קל שנחבלו בדרכם למרחב המוגן ובנפגעי חרדה. בשעה 01:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על גבר שנשרט קל מאוד ככל הנראה מרסיס יירוט קטן סמוך לכפר בגליל התחתון. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים האנגלי בנצרת, גבר כבן 60 במצב קל מאוד עם פציעה בראש. בנוסף צוותי מד"א טיפלו הלילה במספר נפגעי חרדה, ובאנשים שנחבלו באורח קל בדרכם למרחב המוגן, בהם: תינוק כבן חודש, 2 נשים בשנות השלושים וגברים ונשים בשנות השבעים והשמונים. הפצועים פונו לבתי החולים העמק בעפולה, האיטלקי והאנגלי בנצרת.

הבוקר בשעה 06:36 התקבלה קריאה במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פגיעה סמוך למבנה בגזרת קריות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם, גבר כבן 76 במצב בינוני, עם פציעה מרסיס בעין, גבר כבן 70 ונערה כבת 16 במצב קל, עם פצעי רסיסים. בנוסף צוותי מד"א מטפלים בנפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ובנפגעי חרדה בגזרות רמת הגולן, הגליל התחתון, עכו וקריות.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר