תערוכת פסגות ותהומות, צילום עיריית ראשון לציון
תערוכת פסגות ותהומות, צילום עיריית ראשון לציון

תערוכה מרגשת: יצירות של נופלות ונופלים בני העיר

התערוכה "פסגות ותהומות" מציגה את יצירותיהם של חלק מ-72 הנופלות והנופלים, הנרצחות והנרצחים בשבעה באוקטובר ובמלחמת "חרבות ברזל", בנות ובני העיר, או מקרבה ראשונה לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 26.9.24 11:07

עיריית ראשון לציון חנכה אמש (ד') את התערוכה המיוחדת "פסגות ותהומות", המציגה את יצירותיהם של חלק מ-72 הנופלות והנופלים, הנרצחות והנרצחים בשבעה באוקטובר ובמלחמת "חרבות ברזל", בנות ובני העיר, או מקרבה ראשונה לתושבי העיר.

התערוכה מציגה את יצירותיהם של איתי יהודה ז"ל, בן בנציון חסיד ז"ל, גיא עזר ז"ל, יהונתן אליהו ז"ל, ליאור רביב ז"ל ועדן בן רובי ז"ל. פתיחת התערוכה נערכה בנוכחות המשפחות השכולות, ראש העירייה רז קינסטליך וחברות וחברי מועצת העירייה.

ראש העירייה רז קינסטליך בפתיחת התערוכה פסגות ותהומות, צילום דוברות העירייה

ראש העירייה רז קינסטליך בפתיחת התערוכה פסגות ותהומות, צילום דוברות העירייה

בתערוכה המיוחדת מוצגות העבודות של היוצרים המוכשרים שהיו בראשית דרכם. האומנות שיצרו – הציורים, הצילומים והרישומים, מאפשרים לנו להכיר אותם מעט יותר: את תחומי העניין, האהבות והחלומות לעתיד שהיו להם.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "התרגשתי לפתוח את התערוכה המיוחדת הזאת ולראות את היצירות של הכישרונות הצעירים הללו שהיה להם פוטנציאל עצום, אך נקטפו מאתנו בטרם עת והותירו את כולנו עם עצב עמוק ולב שבור. כמה גדול הפער בין היצירות שמלאות בשמחה ובאופטימיות ומשקפות את החיים הצעירים המלאים בתקוות ובתוכניות לעתיד, לבין הסוף הנורא מכול".

התערוכה "פסגות ותהומות" תוצג עד ה-7.11.24, בבניין העירייה (רח' הכרמל 20), בימים א'-ה', בין השעות 16:00-8:30, ובימי שישי, בין השעות 13:00-8:30. אוצרת התערוכה – קרן ויסהוז. מנהלת תחום אמנות, החברה העירונית, אגף אמנות כותרים ומורשת – אדוה ויינשטיין

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר