זירת התאונה הקטלנית בכביש 431, צילום מד"א
זירת התאונה הקטלנית בכביש 431, צילום מד"א

רוכב אופנוע נהרג הלילה בתאונת פגע וברח בראשון לציון

מותו של רוכב האופנוע בן ה-30 נקבע על ידי צוותי הרפואה במקום, נהג הרכב נמלט מהזירה, המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 15.10.24 08:57

תאונה קטלנית הלילה בראשון לציון: רוכב אופנוע נהרג סמוך לשעה 23:00 מפגיעת רכב בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים. מדובר בתאונת פגע וברח. מותו של רוכב האופנוע נקבע במקום על ידי צוותי הרפואה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת ראשון לציון ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 431 מחלף ראשון לציון, במעורבות רוכב אופנוע ורכב פרטי שככל הנראה נמלט מהמקום. בוחני התנועה של מרחב שפלה הגיעו אתמול לזירה על מנת לאסוף ממצאים.

ממד"א נמסר הלילה כי בשעה 22:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שנפגע בכביש 431 סמוך למחלף ראשון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של צעיר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית. החובשים של מד"א, ישראל מאיר גרשוני וישראל צאידי, סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ומאומצות אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מזק"א נמסר כי בשעות הלילה (יום שני) "התקבל דיווח במוקד זק"א על תאונת דרכים קטלנית בכביש 431 מחלף הראשונים. צוות רפואי של מד"א נאלץ לאשר את מותו של רוכב אופנוע כבן 30. מתנדבי זק"א מרחב שפלה מטפלים בכבוד המת בזירה ובאיסוף הממצאים לקבורה.

פיראס זרקואי, גברי שניידר ודקלה בן עמי מוזס, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 30, רוכב קטנוע, לאחר שנפגע בתאונת דרכים בכביש 431. לצערנו עקב הפציעות הקשות מהן סבל מותו נקבע במקום".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר