בשר בקר טחון

צפו בסרטון: חתיכות פלסטיק בבשר הטחון שנמכר בראשון לציון

תושבת ראשון לציון טוענת כי כשפנתה לסניף הסופרמרקט שממנו קנתה את הבשר הופתעה מתגובה. רשת המרכולים: "בוחנים ומטפלים בתלונה"

פורסם בתאריך: 18.1.18 17:50

חנה אסייג, תושבת ראשון לציון ,הלכה לקניות ביום חמישי האחרון בסופר ברקת שברחוב משה בקר בעיר, לטענתה לאחר שקנתה בשר טחון במקום והכינה ממנו קציצות ואף אכלה מהם, גילתה לתדהמתה כי בתוך הקציצות התגלו חתיכות פלסטיק.

"ביום חמישי האחרון הלכתי לעשות קניות. בדרך כלל אני עושה קניות בסופר אחר, אך הפעם הלכתי לסופר ברקת", מספרת אסייג ומוסיפה כי "החנות הייתה מאוד מסודרת בעיניי, כשהגעתי לאזור הקצביה ראיתי שיש מבצע על הבשר ומאוד התלבטתי אם לרכוש אותו, כי בדרך כלל אינני קונה בשר ודגים מהסופר, בסוף החלטתי שאנסה וקניתי. בקנייה הכול היה נראה לי מעולה, כשהגעתי הביתה הקפאתי את הבשר ולאחר כמה ימים הכנתי ממנו קציצות. אכלתי ביחד עם בני משפחתי את הקציצות ועל פניו הכול היה נראה תקין, מאוחר יותר ראיתי כי על אחת הקציצות היתה חתיכת פלסטיק, אז בדקתי האם יש עוד חתיכות בבשר ופשוט נכנסתי להלם. הקציצות היו מלאות בחתיכות פלסטיק, אז גם הוצאתי את הבשר הטחון הנוסף שהיה לי מהמקפיא וגם בו מצאתי. ישר התקשרתי לסופר והתלוננתי, הקופאית ענתה לי שאני יכולה להחזיר את הבשר הטחון לסופר ולקבל זיכוי ושזה באישור המנהל. אני נדהמתי שהם אפילו לא התנצלו או אמרו שהם יבדקו את הנושא, כאילו התופעה רגילה מבחינתם, אני לא אסע עד לסופר בחזרה כדי לקבל זיכוי קטן", היא מסכמת.

 

צפו בסרטון שצילמה חנה אסייג, בו היא מוצאת חתיכות פלסטיק בבשר:

 

מרשת סופר ברקת נמסר בתגובה: "אנו פועלים לפי תקני איכות, סטנדרטים ונהלים מהמחמירים והמוקפדים ביותר, במידה שיש תקלה מכל סוג שהיא הלקוח יזכה לטיפול מהיר מול מחלקת שירות הלקוחות של הרשת, גם במקרה זה יצרנו קשר עם הלקוחה ואנו בוחנים ומטפלים בתלונה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר