חנות מוצרי חשמל מסכים טלווייזיות טלווייזיה
חנות מוצרי חשמל מסכים טלווייזיות טלווייזיה

ראשון לציון היא מלכת הקניות והאוברדראפט של המדינה

מבזבזים יותר מההכנסות, קונים המון טלוויזיות ומתחברים לאינטרנט ביתי גם אם אין מחשב בבית. כמה דברים שלא ידעתם על הרגלי הצריכה שלכם

פורסם בתאריך: 23.1.18 10:23

ראשון לציון מובילה כבירת הצרכנות של ישראל. כך עולה מנתוני הסקר הגדול של משקי הבית לשנת 2017 ב-14 הערים הגדולות בארץ, של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. כרבע מליון איש מתגוררים בראשון לציון המרוכזים ב-85,500 משקי בית המונים בממוצע כשלוש נפשות במשפחה שמשתכרות 23,724 שקלים בחודש. 71.7% מתושבי ראשון לציון גרים בדירות שבבעלותם.

כמה עולה דירה וכמה זמן יקח להחזיר את המשכנתא?

דירה ממוצעת בראשון לציון בשנה הקודמת עלתה בממוצע של שני מיליון שקלים עבור ארבעה חדרים. כלומר, משפחה ממוצעת מראשון לציון תצטרך לא לאכול ולא לרכוש שום דבר במשך שבע שנים אם ירצו לרכוש דירה. אם המשפחה תרצה להביא יותר משני ילדים לעולם ולממן עבורם תואר ראשון, היא תצטרך להמתין במשך 45-70 שנה לפני סוף המשכנתה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

יש לציין כי מועד סילוק החוב עלול להתאחר מאד, מכוון שבראשון לציון ההכנסה הכספית נטו למשק בית הגבוהה ביותר – 19,128 שקלים, אך עם זאת ישנו הפער הגדול ביותר בין ההכנסה להוצאה שעומד על  כ-6,000 שקלים, כלומר ראשון לציון היא מלכת האוברדרפט. מלכת החיסכון היא דווקא אשקלון עם פלוס של 948 שקלים.

הנתונים המעניינים ביותר בעיר קשורים דווקא בתחום התקשורת. בעוד 1,200 בתי אב בלבד בעיר משתמשים בצלחת לווין (המספר הנמוך ביותר בארץ) מספר דומה של משקי בית לא מחזיקים בכלל טלוויזיה. ראשון לציון היא מלכת התקשורת וב-60,000 בתים בעיר ניתן למצוא יותר מטלוויזיה אחת. כמו כן נתון מפתיע מאד מגלה כי בכ-1,500 בתי אב בעיר ישנו חיבור לאינטרנט אבל אין מחשב.

כמעט בכל בתי האב בעיר מישהו מחזיק טלפון (פחות מ-900 משקי בית טענו שאין ברשותם טלפון סלולרי) עם זאת, ראשון לציון היא העיר המחוברת ביותר בארץ כאשר ב-68,000 בתים בעיר מחזיקים יותר משני מכשירים לאדם, ובמחצית מהבתים בעיר ישנו גם מחשב לוח (טאבלט).

למען הסר ספק תמונת הראי של ראשון לציון היא בני ברק. כמעט בכל פרמטר שבו העיר זכתה במקום הראשון בני ברק סגרה את רשימת 14 הערים הגדולות בישראל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר