דריה אטמנוב ופיטר פלצ'יק, צילום הוועד האולימפי בישראל
דריה אטמנוב ופיטר פלצ'יק, צילום הוועד האולימפי בישראל

בהצלחה לדריה ולפיטר: העירייה תעניק מלגות לספורטאים האולימפיים מראשון לציון

באולימפיאדה הקרובה בפריז ייצגו את ראשון לציון הג'ודוקא פיטר פלצ'יק והמתעמלת האומנותית דריה אטמנוב בת ה-17

פורסם בתאריך: 15.7.24 11:15

מועצת עיריית ראשון לציון אישרה הענקת מלגות לספורטאים שייצגו את העיר באולימפיאדת פריז 2024, שתתקיים החל מה-26.7.24 ועד ל-11.8.24.

נזכיר כי ראשון לציון נחשבת לבירת הספורט של ישראל ואף זכתה לכינוי "עיר זהב", זאת בשל הנתון המדהים לפיו שני שלישים מכלל מדליות הזהב של המשלחות הישראליות לדורותיהן באולימפיאדות הן של ספורטאים שיצאו מהעיר: לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ'יק.

רז קינסטליך, פיטר פלצ'יק והמדליה, צילום דוברות עיריית ראשון לציון

רז קינסטליך, פיטר פלצ'יק והמדליה, צילום דוברות עיריית ראשון לציון

באולימפיאדה הקרובה, הספורטאים שייצגו את ראשון לציון הם הג'ודוקא פיטר פלצ'יק – זוכה מדליית ארד במשחקי טוקיו 2020, מדליסט הארד מאליפות העולם 2023 ואלוף אירופה 2020; והמתעמלת האומנותית דריה אטמנוב בת ה-17 – זוכת מדליית ארד בקרב-רב מאליפות העולם (ולנסיה, 2023), אלופת אירופה בקרב-רב (תל אביב 2022) וזוכת מדליית ארד בגביע העולם (סופיה, 2024). פלצ'יק אף יהיה נושא הדגל של המשלחת הישראלית בטקס הפתיחה.

בשלב הראשון, ספורטאי העומד בתנאי הסף (תושב העיר ו/או חבר באחת מאגודות הספורט הפעילות של העיר, בנוסף לאישור הוועד האולימפי על ההשתתפות באולימפיאדה) – יקבל מלגה בסך של עד 25 אלף שקל טרם ההשתתפות בתחרות. בשלב השני, במידה שיזכו במדליה אולימפית, תעניק העירייה מלגה נוספת לספורטאים על פי דירוג המדליות: מדליית זהב תזכה במענק של עד 50 אלף שקל; מדליית כסף – במענק של עד 30 אלף שקל; ומדליית ארד – במענק של עד 20 אלף שקל.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "כבירת הספורט של ישראל שממנה יצאו בעבר שלושה אלופים אולימפיים, אנו רואים מחויבות רבה לסייע לספורטאים שלנו לנצח. המלגה נועדה להביע תמיכה והערכה במי שעמלו כל חייהם בשביל לייצג אותנו בתחרות הספורט הגדולה ביותר בעולם – האולימפיאדה. אני בטוח שדריה ופיטר ייצגו את העיר ואת המדינה כולה בכבוד, ואני רוצה לאחל להם בשמי ובשם תושבות ותושבי ראשון לציון בהצלחה רבה. אנחנו מתרגשים, גאים בכם ומחכים למדליות כאן בעיר".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר